Draaiboek discussie

[ Discussie | Overzicht | Zoeken | E-mail opsturen | Antwoorden ]

Re: voorstel didactische aanpak op basis van klantgerichtheid

Category: Algemene opmerkingen
From: Raoul Meuldermans
Date: 1/30/98
Time: 11:33:28 AM
Remote Name: 157.193.46.19

Comments

Repliek om de bedenkingen van Dick en John

* de gebruiker ( klant ,student ,collega) moet de mogelijkheid hebben zelf zijn thema's ,topic en niveau van detail te kiezen. Dit moet mogelijk gemaakt worden in de frontpage ontwikkeling van het museum en het aanbod van deze onderwerpen moet dus zo ruim als het maar kan zijn.Zo zullen collegas van ons hier gretig gebruik van maken. * het woord 'klant' komt meer een meer voor in didactische context en dus ook bij de organisatie van bijscholing , seminarie enz .. In de brochures wordt uitdrukkelijk gesteld voor welk doelgroep de lezing bedoeld is , de vereiste voorkennis en hoeveel tijd de cursus en het verwerven van de kennis zal vergen. * als ik een klassiek boek ga kopen dan heb ik de keuze tussen " html in 2 agen,50 p dik" of " html voor web-ontwikkelaar ,dik 200 p " of " the ultimate reource boek on html , dik 700 p " . Wat ik als leek niet kan is uit het laatste boek de selectie maken die mij de basis geeft . Ik koop dus het eerste boek . * zo gaat ook een goed student te werk ,hij maakt een resume van zijn cursus bestaande uit de basiselementen van de stof.

Tot daar en vlugge bedenking bij de antwoorden van Dick en John

Last changed: October 17, 2000